MEON EMS Impulse training > Blog > Trening na redukcję tkanki tłuszczowej – jak efektywnie spalić tłuszcz?

Trening na redukcję tkanki tłuszczowej – jak efektywnie spalić tłuszcz?

Trening na redukcję tkanki tłuszczowej – jak efektywnie spalić tłuszcz?

Redukcja tkanki tłuszczowej wymaga odpowiednich ćwiczeń oraz diety. Co zrobić, żeby efektywnie spalać tłuszcz? Możliwości jest kilka, a część z nich szczególnie skuteczna. Poznaj kilka najważniejszych zasad treningu redukującego tkankę tłuszczową, dowiedz się, co wkomponować w dietę i o czym jeszcze warto pamiętać, żeby skutecznie przejść przez proces redukcji.

Cardio czy siłowy – który z nich to dobry trening na redukcję?

Skuteczna redukcja tkanki tłuszczowej jest możliwa, jeśli metabolizm ulega zwiększeniu. Żeby to się stało, potrzebne są odpowiednie ćwiczenia. Trening na redukcję powinien łączyć ćwiczenia aerobowe z siłowymi. Dlaczego to takie ważne? Ćwiczenia aerobowe znacznie przyspieszają metabolizm – nawet 20-krotnie w porównaniu do spoczynku. Ćwiczenia siłowe odpowiadają natomiast za wzmocnienie mięśni, które zużywają najwięcej energii, co pozwala zachować ujemny bilans energetyczny tak ważny podczas redukowania tkanki tłuszczowej. Warto zainteresować się również treningami interwałowymi, które polegają na przeplataniu szybkiego i wolnego tempa. Takie ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej są bardzo wymagające, ale spalają tłuszcz jeszcze 24 godziny po zakończeniu treningu.

Dieta na redukcję – o czym warto pamiętać?

Chudnięcie bez choćby najmniejszej zmiany nawyków żywieniowych wydaje się praktycznie niemożliwe. Warto wprowadzić do codzienności chociaż kilka zmian, które w połączeniu z odpowiednimi treningami mogą przynieść oczekiwane rezultaty. Przede wszystkim nie warto rzucać się na głęboką wodę i obcinać zbyt wielu kalorii na samym początku walki o smuklejszą sylwetkę. Głodówka w połączeniu z intensywnymi ćwiczeniami mogą wprowadzić organizm w tryb oszczędzania. Oczywiście nie można też przesadzić w drugą stronę. Obfity posiłek po zakończeniu treningu to zły pomysł na nagrodę dla samego siebie. Jego kaloryczność z pewnością przekroczy to, co zostało spalone i cały wysiłek na nic. Warto postarać się o regularne spożywanie posiłków – najlepiej co 3–4 godziny. Kaloryczność powinna być zmniejszona mniej więcej o 300 kcal w porównaniu do dziennego zapotrzebowania. Dzięki temu będzie skuteczna, a jednocześnie zapobiegnie pojawieniu się efektu jojo.

Najskuteczniejszy trening redukcyjny? Trening EMS!

Jeśli szczególnie zależy Ci na szybkich efektach, plan treningowy na redukcję uzupełnij treningami EMS. To innowacyjna metoda, z której korzysta coraz więcej osób. Ćwiczenia z wykorzystaniem elektrostymulacji mięśni idealnie odpowiadają na potrzeby osób w dzisiejszych czasach. Zajęcia są bowiem wyjątkowo skuteczne, a jednocześnie trwają krótko, ponieważ łącznie z rozgrzewką to tylko pół godziny. Z innowacyjnego treningu redukcyjnego warto korzystać dwa razy w tygodniu. Na siłowni trening na spalenie tłuszczu zajmuje znacznie więcej czasu i trzeba uczęszczać na niego częściej.

Z czego wynika efektywność treningu EMS?

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej wykorzystujące elektrostymulację mięśni są wyjątkowo skuteczne. Podczas zajęć angażowanych jest do pracy około 90% włókien mięśniowych jednocześnie. Organizm wykonuje więc ogromną pracę, do czego nie są mu potrzebne obciążenia, choć oczywiście możesz z nich skorzystać. Trening redukcyjny EMS pozwala spalić mnóstwo kalorii – w zależności od intensywności może to być nawet 500–1200 kcal. Dzięki takiemu wydatkowi kalorycznemu będzie Ci znacznie łatwiej utrzymać ujemny bilans energetyczny.

Ćwiczenia redukcyjne EMS – dlaczego warto?

Dieta i ćwiczenia EMS na redukcję to najlepszy sposób, żeby szybko cieszyć się minimalizowaniem tkanki tłuszczowej. Zajęcia z wykorzystaniem elektrostymulacji mięśni to świetny sposób, żeby przyspieszyć proces odchudzania, ale mają więcej zalet. Przede wszystkim pozwolą Ci wzmocnić mięśnie. Są też pomocne, jeśli zmagasz się z cellulitem. Skóra dzięki elektrostymulacji może stać się jędrna, napięta i przyjemna w dotyku. Treningi EMS są też polecane, ponieważ pozwalają pozbyć się bólu kręgosłupa, który często wynika z siedzącego trybu życia. Do zalet ćwiczeń z wykorzystaniem elektrostymulacji mięśni wynika fakt, że przez całą sesję treningową towarzyszyć Ci będzie trener personalny. Dzięki temu możesz poczuć się na sali bezpieczniej. Trener personalny będzie stale kontrolował, czy ćwiczenia są wykonywane w prawidłowy sposób. To również on zdecyduje o mocy i częstotliwości impulsów elektrycznych, dobierając je w taki sposób, żeby były jednocześnie skuteczne i bezpieczne.

MEON EMS 2019
Created by BRANDMA™